08/03/2021

Afectacions als Aparcaments BSM

En el marc de la situació actual, comuniquem que els Aparcaments BSM segueixen prestant servei per facilitar la mobilitat imprescindible de la ciutadania. Tot i això, com a mesura per contenir l’expansió del COVID-19, limitar-ne la incidència i protegir les persones, algunes de les funcionalitats dels serveis podran ser restringides.

Recomanacions de Prevenció:

• En sortir del vehicle, s'ha de dur la mascareta correctament posada en totes les instal·lacions.
  • Utilitzar els dispensadors de gel hidroalcohòlic que hi ha a tots els aparcaments a disposició de tothom.
  • Respectar la distància de seguretat de 2 metres amb altres persones.
  • Agafar l'ascensor de manera individual i respectant l'ús preferent de persones amb mobilitat reduïda.
  • Utilitzar els lavabos de manera individual i respectant les indicacions d'higiene de mans i la senyalització de prevenció existent.
  • Respectar en tot moment la senyalització de prevenció que hi ha a totes les instal·lacions.

Protocol de Neteja i Desinfecció:

La Xarxa d'Aparcaments B:SM ha estat certificada amb el segell Global Safe Site Excellence que assegura la correcta implementació dels procediments de prevenció en higiene, seguretat, neteja i desinfecció exigits per fer front a la pandèmia provocada pel coronavirus. La certificadora Bureau Veritas s'ha encarregat d'auditar i verificar que totes les mesures marcades pels protocols es porten a terme de la manera fixada. I tant és així que la certificació s'ha obtingut amb qualificació d'Excellence, que comporta acompliment de les mesures sanitàries i anàlisis amb les mostres de les diferents instal·lacions que verifiquen la desinfecció i neteja.

Per a la seguretat de treballadors, treballadores i persones usuàries dels aparcaments de la Xarxa d'Aparcaments BSM cada dia netegem i reforcem la desinfecció de superfícies o punts de contacte freqüent com:

• Zones Comunes
  • Caixers Automàtics
  • Cabines de Control, taulells, taules, cadires, ordinadors i altres estris d'oficina del personal
  • Lavabos, aixetes i eixugadors de mans elèctrics
  • Ascensors i botoneres
  • Intèrfons
  • Baranes i Passamans
  • Tiradors i manetes de portes

Informació Comercial i Atenció al Client:

• L' horari d'Informació Comercial d'Aparcaments B:SM serà de 07h00 a 21h00 els dies laborables a través del telèfon 93 409 18 22 i l'email infocomercial[at]bsmsa[dot]cat
  • Seguim al teu costat a traves de l’Atenció al Client al 93 409 20 21, l’email atclientbsm[at]bsmsa[dot]cat i l’apartat Suport Tècnic de l’app SMOU.
  • El Punt d’Atenció Ciutadana (c. Calàbria, 66) només realitzarà tràmits de forma presencial amb Cita Prèvia els dies laborables de 8:30 h. a 14:30 h i de 15:30 h a 19:30 h. Podeu reservar dia i hora a través del telèfon 93 887 50 34 i seleccionant l’opció de “Cita Prèvia”.

Restriccions i Afectacions als aparcaments:

• Tots els aparcaments de la Xarxa d'Aparcaments BSM mantenen el seu servei habitual.
  • De forma generalitzada i per seguretat, els portons dels aparcaments es tancaran de 22h00 a 06h00.
  • El personal no realitzarà venda de productes de manera presencial.
  • Es recomana l'ús dels caixers automàtics (de targeta bancària i de monedes) per fer els pagaments i la compra de productes d'aparcament.
  • L'entrega del producte Targeta Horària comprat online només es realitzarà en els aparcaments BSM Bilbao, BSM Ferran Casablancas, BSM Hospital del Mar, BSM Mercat dels Encants, BSM Mercat del GuinardóBSM Mercat de Sant Antoni, en horari de dilluns a divendres de 08h00 a 21h00.
  • No es realitzaran entregues presencials de productes comercials d'aparcament, comandaments d'obertura d'aparcaments de residents, candaus de seguretat per a bicicletes o símiles des de les 22h00 h a les 06h00.

Obres a l'entorn de BSM Moll de la Fusta

Atès que l'Ajuntament de Barcelona està duent a terme obres de millora al Passeig Colom, just al costat de l'aparcament BSM Moll de la Fusta (Pg. de Colom, 1), s'ha habilitat un carril exclusiu per accedir directament a l’aparcament des de la rotonda del monument de Colom.

Obres a l'entorn de BSM Mercat de La Boqueria

L'Ajuntament de Barcelona està duent a terme obres de millora en la canalització del carrer del Carme, 1-79 que afecten l’accés a l'aparcament BSM Mercat de la Boqueria (c. Floristes de la Rambla, s/n) entre l’1 de març i el 26 d’abril. L’itinerari recomanat per accedir a l’aparcament és per c. de la Rambla, c. de Pintor Fortuny, c. del Dr. Dou i c. de les Floristes de la Rambla.

Per a més informació, feu clic aquí.

Podeu seguir informació actualitzada a través del nostre web www.aparcamentsBSM.cat i al nostre perfil de Twitter @AparcamentsBSM

Recomanem que es faci seguiment de l’actualitat de la COVID-19 a través de fonts oficials i que se segueixin les recomanacions de les autoritats sanitàries.

Moltes gràcies per la vostra comprensió i col·laboració.

(ACTUALITZAT - 08/03/2021 13H00)

Tornar al llistat de notícies

Pujar

Estem en contacte