22/09/2022

Afectacions als Aparcaments BSM

Els Aparcaments BSM segueixen prestant el seu servei habitual.

1. Informació Comercial i Atenció al Client:

• L' horari d'Informació Comercial d'Aparcaments B:SM serà de 07h00 a 21h00 els dies laborables a través del telèfon 93 409 18 22 i l'email infocomercial[at]bsmsa[dot]cat
  • Seguim al teu costat a traves de l’Atenció al Client al 93 409 20 21, l’email atclientbsm[at]bsmsa[dot]cat i l’apartat Suport Tècnic de l’app SMOU.
  • Els Punts d’Atenció Ciutadana només realitzen tràmits de forma presencial amb Cita Prèvia els dies laborables de 8:30 h. a 14:30 h i de 15:30 h a 19:30 h. Podeu reservar dia i hora a través del telèfon 93 887 50 34 i seleccionant l’opció de “Cita Prèvia”.

2. Restriccions i Afectacions als aparcaments:

• Tots els aparcaments de la Xarxa d'Aparcaments BSM mantenen el seu servei habitual.
  • De forma generalitzada i per seguretat, els portons dels aparcaments es tancaran de 22h00 a 06h00.
  • El personal no realitzarà venda de productes de manera presencial.
  • Es recomana l'ús dels caixers automàtics (de targeta bancària i de monedes) per fer els pagaments i la compra de productes d'aparcament.
  • L'entrega del producte Targeta Hores comprat online només es realitzarà en l'aparcament escollit per a la compra, en horari de dies feiners de dilluns a divendres de 08h00 a 21h00.
  • No es realitzaran entregues presencials de productes comercials d'aparcament, comandaments d'obertura d'aparcaments de residents, candaus de seguretat per a bicicletes o símiles des de les 22h00 h a les 06h00.

3. Tancament per obres a l'aparcament BSM Litoral Port

A partir de l'1 de maig de 2022, durem a terme una remodelació de l'aparcament B:SM Litoral Port amb l'objectiu de millorar les actuals instal·lacions i la qualitat dels serveis que oferim. La previsió de la durada d'aquestes obres és d'un any i, sumada a la seva complexitat, malauradament fa que no sigui possible la continuació de la prestació del servei d'aparcament actual.

Per aquest motiu, l'aparcament B:SM Litoral Port deixarà d'oferir el servei d'aparcament a partir del pròxim 01/05/2022.

4. Tancament per obres a l'aparcament BSM Wellington-Zoo

La prestació de servei d'aparcament de vehicles a l'actual aparcament BSM Wellington-Zoo finalitza el 31/10/2022 amb motiu de l'inici de les obres per a la creació d'un nou complex de recerca i innovació, que comptarà amb un nou aparcament concebut com un hub de serveis de mobilitat. Es preveu que les obres finalitzin a finals del 2025.

5. Protocol de Neteja i Desinfecció:

La Xarxa d'Aparcaments B:SM ha estat certificada amb el segell Global Safe Site Excellence que assegura la correcta implementació dels procediments de prevenció en higiene, seguretat, neteja i desinfecció exigits per fer front a la pandèmia provocada pel coronavirus. La certificadora Bureau Veritas s'ha encarregat d'auditar i verificar que totes les mesures marcades pels protocols es porten a terme de la manera fixada. I tant és així que la certificació s'ha obtingut amb qualificació d'Excellence, que comporta acompliment de les mesures sanitàries i anàlisis amb les mostres de les diferents instal·lacions que verifiquen la desinfecció i neteja.

Per a la seguretat de treballadors, treballadores i persones usuàries dels aparcaments de la Xarxa d'Aparcaments BSM cada dia netegem i reforcem la desinfecció de superfícies o punts de contacte freqüent com:

• Zones Comunes
  • Caixers Automàtics
  • Cabines de Control, taulells, taules, cadires, ordinadors i altres estris d'oficina del personal
  • Lavabos, aixetes i eixugadors de mans elèctrics
  • Ascensors i botoneres
  • Intèrfons
  • Baranes i Passamans
  • Tiradors i manetes de portes

6. Informació actualitzada

Podeu seguir informació actualitzada a través del nostre web www.aparcamentsBSM.cat i al nostre perfil de Twitter @AparcamentsBSM

(ACTUALITZAT - 22/09/2022 14H00)