20/07/2020

Afectacions COVID-19 als Aparcaments BSM

En el marc de la situació actual, comuniquem que els serveis d’Aparcaments BSM segueixen prestant servei per facilitar aquella mobilitat de la ciutadania que resulti imprescindible. Tot i això, com a mesura per contenir l’expansió del COVID-19, limitar-ne la incidència i protegir les persones, algunes de les funcionalitats dels serveis podran ser restringides.

Recomanacions de Prevenció:

• En sortir del vehicle, s'ha de dur la mascareta correctament posada en totes les instal·lacions.
  • Utilitzar els dispensadors de gel hidroalcohòlic que hi ha a tots els aparcaments a disposició de tothom.
  • Respectar la distància de seguretat de 2 metres amb altres persones.
  • Agafar l'ascensor de manera individual i respectant l'ús preferent de persones amb mobilitat reduïda.
  • Utilitzar els lavabos de manera individual i respectant les indicacions d'higiene de mans i la senyalització de prevenció existent.
  • Respectar en tot moment la senyalització de prevenció que hi ha a totes les instal·lacions.

Protocol de Neteja i Desinfecció:

La Xarxa d'Aparcaments B:SM ha estat certificada amb el segell Global Safe Site Excellence que assegura la correcta implementació dels procediments de prevenció en higiene, seguretat, neteja i desinfecció exigits per fer front a la pandèmia provocada pel coronavirus. La certificadora Bureau Veritas s'ha encarregat d'auditar i verificar que totes les mesures marcades pels protocols es porten a terme de la manera fixada. I tant és així que la certificació s'ha obtingut amb qualificació d'Excellence, que comporta acompliment de les mesures sanitàries i anàlisis amb les mostres de les diferents instal·lacions que verifiquen la desinfecció i neteja.

Per a la seguretat de treballadors, treballadores i persones usuàries dels aparcaments de la Xarxa d'Aparcaments BSM cada dia netegem i reforcem la desinfecció de superfícies o punts de contacte freqüent com:

• Zones Comunes
  • Caixers Automàtics
  • Cabines de Control, taulells, taules, cadires, ordinadors i altres estris d'oficina del personal
  • Lavabos, aixetes i eixugadors de mans elèctrics
  • Ascensors i botoneres
  • Intèrfons
  • Baranes i Passamans
  • Tiradors i manetes de portes

Restriccions i Atenció al Client:

• El personal no realitzarà bescanvis de productes de manera presencial.
  • En les cabines dels aparcaments només s'acceptarà pagament amb targeta bancària.
  • Es recomana l'ús dels caixers automàtics (de targeta bancària i de monedes) per fer els pagaments.
  • El Punt d’Atenció Ciutadana (c. Calàbria, 66) només realitzarà tràmits de forma presencial amb Cita Prèvia de dilluns a dissabte de 9 a 14 h. Podeu reservar dia i hora a través del telèfon 93 887 50 34 i seleccionant l’opció de “Cita Prèvia”.
  • Seguim al teu costat a traves de l’Atenció al Client al 93 409 20 21, l’email atclientbsm[at]bsmsa[dot]cat i l’apartat Suport Tècnic de l’app SMOU.

Afectacions als aparcaments:

• A partir del 26/06/2020 es restableix el servei habitual de l'aparcament BSM Wellington (c. Ramon Trias Fargas, 19).
  • L'aparcament BSM Bus Moll d'Espanya (c. de l'Ictíneo, s/n) tornarà a admetre ús per part d'abonats i usuaris per minuts a partir del 05/06/2020.
  • L'aparcament BSM P.R. Biomèdica (c. del Doctor Aiguader, 88) tornarà a admetre ús per part d'abonats i usuaris per minuts a partir del 05/06/2020.

Mesures d'ajuda pels abonats:

• Fins el 30 de juny, si no es pot gaudir de l'abonament i, per tant, el vehicle no està a l'aparcament, facilitem la sol·licitud de la baixa temporal sense cost.
  • En cas de necessitat d'activar un abonament abans de la data establerta, cal avisar amb 48 h d'antelacio per mitjà del correu electrònic atclientbsm[at]bsmsa[dot]cat
  • Fins el 7 de juny, en cas d'excedir el temps d'aparcament de l'abonament contractat, no cobrem la diferència.

Podeu seguir informació actualitzada a través del nostre web www.aparcamentsBSM.cat i al nostre perfil de Twitter @AparcamentsBSM

Recomanem que es faci seguiment de l’actualitat del COVID-19 a través de fonts oficials i que se segueixin les recomanacions de les autoritats sanitàries.

Moltes gràcies per la vostra comprensió i col·laboració.

(ACTUALITZAT - 20/07/2020 10H00)

Tornar al llistat de notícies

Pujar

Estem en contacte