22/11/2021

Afectacions als Aparcaments BSM

En el marc de la situació actual, comuniquem que els Aparcaments BSM segueixen prestant servei per facilitar la mobilitat imprescindible de la ciutadania. Tot i això, com a mesura per contenir l’expansió del COVID-19, limitar-ne la incidència i protegir les persones, algunes de les funcionalitats dels serveis podran ser restringides.

Recomanacions de Prevenció:

• En sortir del vehicle, s'ha de dur la mascareta correctament posada en totes les instal·lacions.
  • Utilitzar els dispensadors de gel hidroalcohòlic que hi ha a tots els aparcaments a disposició de tothom.
  • Respectar la distància de seguretat de 2 metres amb altres persones.
  • Agafar l'ascensor de manera individual i respectant l'ús preferent de persones amb mobilitat reduïda.
  • Utilitzar els lavabos de manera individual i respectant les indicacions d'higiene de mans i la senyalització de prevenció existent.
  • Respectar en tot moment la senyalització de prevenció que hi ha a totes les instal·lacions.

Protocol de Neteja i Desinfecció:

La Xarxa d'Aparcaments B:SM ha estat certificada amb el segell Global Safe Site Excellence que assegura la correcta implementació dels procediments de prevenció en higiene, seguretat, neteja i desinfecció exigits per fer front a la pandèmia provocada pel coronavirus. La certificadora Bureau Veritas s'ha encarregat d'auditar i verificar que totes les mesures marcades pels protocols es porten a terme de la manera fixada. I tant és així que la certificació s'ha obtingut amb qualificació d'Excellence, que comporta acompliment de les mesures sanitàries i anàlisis amb les mostres de les diferents instal·lacions que verifiquen la desinfecció i neteja.

Per a la seguretat de treballadors, treballadores i persones usuàries dels aparcaments de la Xarxa d'Aparcaments BSM cada dia netegem i reforcem la desinfecció de superfícies o punts de contacte freqüent com:

• Zones Comunes
  • Caixers Automàtics
  • Cabines de Control, taulells, taules, cadires, ordinadors i altres estris d'oficina del personal
  • Lavabos, aixetes i eixugadors de mans elèctrics
  • Ascensors i botoneres
  • Intèrfons
  • Baranes i Passamans
  • Tiradors i manetes de portes

Informació Comercial i Atenció al Client:

• L' horari d'Informació Comercial d'Aparcaments B:SM serà de 07h00 a 21h00 els dies laborables a través del telèfon 93 409 18 22 i l'email infocomercial[at]bsmsa[dot]cat
  • Seguim al teu costat a traves de l’Atenció al Client al 93 409 20 21, l’email atclientbsm[at]bsmsa[dot]cat i l’apartat Suport Tècnic de l’app SMOU.
  • Els Punts d’Atenció Ciutadana només realitzen tràmits de forma presencial amb Cita Prèvia els dies laborables de 8:30 h. a 14:30 h i de 15:30 h a 19:30 h. Podeu reservar dia i hora a través del telèfon 93 887 50 34 i seleccionant l’opció de “Cita Prèvia”.

Restriccions i Afectacions als aparcaments:

• Tots els aparcaments de la Xarxa d'Aparcaments BSM mantenen el seu servei habitual.
  • De forma generalitzada i per seguretat, els portons dels aparcaments es tancaran de 22h00 a 06h00.
  • El personal no realitzarà venda de productes de manera presencial.
  • Es recomana l'ús dels caixers automàtics (de targeta bancària i de monedes) per fer els pagaments i la compra de productes d'aparcament.
  • L'entrega del producte Targeta Hores comprat online només es realitzarà en l'aparcament escollit per a la compra, en horari de dies feiners de dilluns a divendres de 08h00 a 21h00.
  • No es realitzaran entregues presencials de productes comercials d'aparcament, comandaments d'obertura d'aparcaments de residents, candaus de seguretat per a bicicletes o símiles des de les 22h00 h a les 06h00.
  • A causa dels treballs de manteniment i millora, l'ascensor de l'accés c. Mèxic de l'aparcament BSM Rius i Taulet restarà fora de servei del 15 de novembre al 15 de desembre, ambdós dies inclosos. L'ascensor de l'accés c. Lleida continuarà disponible. Les places reservades per a persones amb mobilitat reduïda es traslladen temporalment a la planta -3 (places número 593, 597, 594 i 598) ubicades al costat de l’ascensor de l’accés c. Mèxic.

Obres a l'aparcament BSM Porta de Sarrià

Del 23 de novembre al 18 de desembre, s’estaran fent treballs de manteniment i millora a l’aparcament BSM Porta de Sarrià. En aquest sentit,

• Del 23/11 al 7/12 aproximadament: l’accés de vianants del c. Mare de Déu de Núria restarà fora de servei. Recordem que l’accés de vianants del passeig Bonanova/Via Augusta restarà a la seva disposició.
• Del 7/12 al 18/12 aproximadament: l’accés de vianants del passeig Bonanova/Via Augusta restarà fora de servei. Recordem que l’accés de vianants del c. Mare de Déu de Núria restarà a la seva disposició. En aquestes dates, l’ascensor no funcionarà en les plantes -1A i -1B, tot i que estarà disponible per a la resta de plantes així com per l’accés des del carrer.

Obres a l'aparcament BSM Estació Barcelona-Nord

A causa de les obres de millora integral a l'aparcament BSM Estació Barcelona-Nord, que es duran a terme del 27 de juliol de 2021 al 31 de maig de 2022 aproximadament, es restringirà la contractació de nous abonaments i el servei d'aparcament per minuts quedarà restringit de manera puntual mentre durin les obres. Els abonats actuals podran seguir fent ús del servei d'aparcament en les condicions que tinguin contractades.

Obres a l'aparcament BSM Encants

Des de setembre de 2021 i fins al febrer de 2022 aproximadament, estarem duent a terme obres de millora a l'aparcament BSM Encants. Preguem als abonats segueixin les indicacions de la senyalització provisional i del personal de servei en tot moment per tal de minimitzar els efectes de les obres al màxim possible.

Podeu seguir informació actualitzada a través del nostre web www.aparcamentsBSM.cat i al nostre perfil de Twitter @AparcamentsBSM

Recomanem que es faci seguiment de l’actualitat de la COVID-19 a través de fonts oficials i que se segueixin les recomanacions de les autoritats sanitàries.

Moltes gràcies per la vostra comprensió i col·laboració.

(ACTUALITZAT - 22/11/2021 14H00)

Tornar al llistat de notícies

Pujar

Estem en contacte