22/04/2022

Afectacions als Aparcaments BSM

Els Aparcaments BSM segueixen prestant el seu servei habitual.

1. Informació Comercial i Atenció al Client:

• L' horari d'Informació Comercial d'Aparcaments B:SM serà de 07h00 a 21h00 els dies laborables a través del telèfon 93 409 18 22 i l'email infocomercial[at]bsmsa[dot]cat
  • Seguim al teu costat a traves de l’Atenció al Client al 93 409 20 21, l’email atclientbsm[at]bsmsa[dot]cat i l’apartat Suport Tècnic de l’app SMOU.
  • Els Punts d’Atenció Ciutadana només realitzen tràmits de forma presencial amb Cita Prèvia els dies laborables de 8:30 h. a 14:30 h i de 15:30 h a 19:30 h. Podeu reservar dia i hora a través del telèfon 93 887 50 34 i seleccionant l’opció de “Cita Prèvia”.

2. Restriccions i Afectacions als aparcaments:

• Tots els aparcaments de la Xarxa d'Aparcaments BSM mantenen el seu servei habitual.
  • De forma generalitzada i per seguretat, els portons dels aparcaments es tancaran de 22h00 a 06h00.
  • El personal no realitzarà venda de productes de manera presencial.
  • Es recomana l'ús dels caixers automàtics (de targeta bancària i de monedes) per fer els pagaments i la compra de productes d'aparcament.
  • L'entrega del producte Targeta Hores comprat online només es realitzarà en l'aparcament escollit per a la compra, en horari de dies feiners de dilluns a divendres de 08h00 a 21h00.
  • No es realitzaran entregues presencials de productes comercials d'aparcament, comandaments d'obertura d'aparcaments de residents, candaus de seguretat per a bicicletes o símiles des de les 22h00 h a les 06h00.

3. Obres a l'aparcament BSM Estació Barcelona-Nord

A causa de les obres de millora integral a l'aparcament BSM Estació Barcelona-Nord, que es duran a terme del 27 de juliol de 2021 al 31 de maig de 2022 aproximadament, es restringirà la contractació de nous abonaments i el servei d'aparcament per minuts quedarà restringit de manera puntual mentre durin les obres. Els abonats actuals podran seguir fent ús del servei d'aparcament en les condicions que tinguin contractades.

4. Tancament per obres a l'aparcament BSM Litoral Port

A partir de l'1 de maig de 2022, durem a terme una remodelació de l'aparcament B:SM Litoral Port amb l'objectiu de millorar les actuals instal·lacions i la qualitat dels serveis que oferim. La previsió de la durada d'aquestes obres és d'un any i, sumada a la seva complexitat, malauradament fa que no sigui possible la continuació de la prestació del servei d'aparcament actual.

Per aquest motiu, l'aparcament B:SM Litoral Port deixarà d'oferir el servei d'aparcament a partir del pròxim 01/05/2022.

5. Protocol de Neteja i Desinfecció:

La Xarxa d'Aparcaments B:SM ha estat certificada amb el segell Global Safe Site Excellence que assegura la correcta implementació dels procediments de prevenció en higiene, seguretat, neteja i desinfecció exigits per fer front a la pandèmia provocada pel coronavirus. La certificadora Bureau Veritas s'ha encarregat d'auditar i verificar que totes les mesures marcades pels protocols es porten a terme de la manera fixada. I tant és així que la certificació s'ha obtingut amb qualificació d'Excellence, que comporta acompliment de les mesures sanitàries i anàlisis amb les mostres de les diferents instal·lacions que verifiquen la desinfecció i neteja.

Per a la seguretat de treballadors, treballadores i persones usuàries dels aparcaments de la Xarxa d'Aparcaments BSM cada dia netegem i reforcem la desinfecció de superfícies o punts de contacte freqüent com:

• Zones Comunes
  • Caixers Automàtics
  • Cabines de Control, taulells, taules, cadires, ordinadors i altres estris d'oficina del personal
  • Lavabos, aixetes i eixugadors de mans elèctrics
  • Ascensors i botoneres
  • Intèrfons
  • Baranes i Passamans
  • Tiradors i manetes de portes

6. Informació actualitzada

Podeu seguir informació actualitzada a través del nostre web www.aparcamentsBSM.cat i al nostre perfil de Twitter @AparcamentsBSM

(ACTUALITZAT - 22/04/2022 12H00)